כבר למעלה מעשור (!) האתר נותן שירות חינם לציבור הישראלי
מעולם לא דרשנו כלום ולא נבקש כלום תמורת השירות.
אבל כדי שנוכל להמשיך להחזיק את האתר באוויר, ולשלם את הוצאות האחסון, השיפור והתחזוקה שלו, בבקשה ממך כבה את חוסם הפירסומות עבור האתר הזה בלבד
איך עושים את זה? לוחצים על סמל התמרור עצור בפינה הימנית העליונה של הדפדפן שלך, לרוב הוא נראה ככה: (יתכן שאצלך קצת אחרת) ואז לוחצים על "כבוי עבור אתר זה" או על "אל תפעל בדפים בדומיין זה" או על Always שתחת Pause on this site
לעיתים תכופות אנו עדים למצבים, בהם מבוגרים מלמדים ילדים צעירים-אל תעשה כך, עשה כך, הכי חכם, הגיוני ונכון יהיה לעשות כך וכך..הבעיה היא, שלא כך לומדים ילדים. הם לומדים בדרכים אחרות, לא בהכרח מילוליות והכרתיות. דרכים שמתאימות לשלב ההתפתחותי הכרונולוגי שלהם.
הגדרת מפתח להבנת המעשה בארגון החינוכי נותנת לנו אפשרות לארגן את כל המושגים סביב אותו מושג או רעיון. כאשר המושגים מוסדרים אנו מקבלים מודל תבוני שמאפשר לנו להביט מחדש על עצמנו ועל הידע שלנו בתחום. מודל זה חייב להיות לא רק נהיר לשכלנו אלא אף קרוב ללבנו.
מהי סביבה? סביבה מוגדרת על ידי הסט (1978): "כל מה שמקיף את האורגניזם". בתוך הסביבה מתקיימים יחסי גומלין בינה לבין אלה שחולקים את המרחב וחיים בה. כל סביבה משפיעה על החיים בה אולם לא כל סביבה מתכוונת לחנך